2006/05/29

Concert "Omul cu şobolani" în Iaşi

Astăzi (de fapt ieri de-acum, 28.05.2006) am fost la concert Omul cu şobolani. A fost primul concert "Omul cu şobolani" din Iaşi, după o absenţă de şase ani.

A fost un concert excelent, un concert fără "bullshit", un concert în care s-a sărit, s-a dat din cap, s-a transpirat, s-a urlat, s-a băut bere, lumea s-a dezlănţuit, aşa cum îi stă bine unui concert rock. Iar eu m-am simţit foarte bine. Aşa concert n-a mai văzut Iaşu' de foarte multă vreme.

În deschidere a cântat o trupă numită "Grimus" din Cluj. Mie mi-au plăcut foarte mult. Au cântat piese proprii, care sunau foarte bine, precum şi câteva preluări. Mi-a plăcut preluarea de la Muse a piesei "Plug in baby". Le-a ieşit foarte bine. Vreau să mai aud de ei.

Comments: Trimiteți un comentariu



<< Home