2006/05/23

The Go! Team are un single sub licenţă Creative Commons

Astăzi în timp ce făceam selecţia pentru CD-ul meu cu cele mai bune melodii de la Netlabel-uri mi s-a părut că recunosc o melodie căreia i-am văzut videoclipul la MTV2. M-am uitat mai atent şi chiar aşa era: "The Go! Team - Junior Kickstart".

Mi s-a părut ciudat ca o formaţie comercială să aibă o melodie distribuită gratuit prin intermediul unui netlabel, aşa că m-am pus să verific (ca nu cumva să fi scăpat ceva melodii comerciale printre colecţia mea de netlabel-uri). M-am dus pe archive.org şi am căutat după "racewillbegin" (netlabel-ul sub care e distribuită melodia. E un netlabel care pune accent pe muzică indie. Verificaţi-l: race will begin. Are foarte multă muzică faină.) şi printre rezultate era şi the go! team. Superb! O formaţie comercială distribuie melodii printr-un netlabel. Acum mi se pare că-mi place şi mai mult The Go! Team.

Dacă vă place The Go! Team, nu ezitaţi să cumpăraţi albumul Thunder, Lightning, Strike. Este un album excelent, cu melodii vioaie şi cu un aer retro, gen anii disco '70.

Comments: Trimiteți un comentariu



<< Home