2006/05/22

Google TechTalks

Astăzi am dat peste Google TechTalks, o serie de prezentări care au loc regulat la Google despre diferite subiecte cum sunt programare, securitate, viaţă, ştiinţă, inginerie, artă etc.

Am văzut prezentările How To Break Web Software - A look at security vulnerabilities in web software şi On Girls, Boys, and IT Careers.

"How To Break Web Software - A look at security vulnerabilities in web software" m-a ajutat să văd care sunt problemele de securitate cele mai importante din tehnologiile web actuale. "On Girls, Boys, and IT Careers" m-a ajutat să înţeleg mai bine diferenţele dintre modul de gândire al femeilor şi modul de gândire al bărbaţilor (excelentă prezentare).

Dintr-un articol despre Google TechTalks de pe Ars Technica am aflat că mai există o mulţime de conţinut video cu teme academice.

Mi-au plăcut foarte mult prezentările şi mă simt foarte entuziasmat. Mă simt ca şi cum abia acum îmi dau seama de puterea Internetului. Faptul că eu, un neica nimeni din România am putut să văd prezentările astea care au avut loc în SUA e un lucru extraordinar. Dacă nu ar fi fost Internetul probabil că nici nu aflam de ele şi rămâneam un ignorant.

Comments: Trimiteți un comentariu



<< Home